Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2007

49 κατασκευαστές πλυντηρίων συνιστούν λοβοτομή.

Είναι 7.13.
Από τις 6.30 πάνω-κάτω, ψάχνω την εργαστηριακή μου μπλούζα.
Έχω αποτύχει.

Αυτό σημαίνει πως ενώ σήμερα και αύριο θα ήταν οι τελευταίες μέρες πρωινού ξυπνήματος πριν τις βάρδιες του απογεύματος στο νοσοκομείο, τώρα, θα χρειαστεί να χώσω ένα συμπληρωματικό στο πρόγραμμα και σε άλλες εσοχές. Και όχι μόνο αυτό, αλλά όταν το ανακοινώνεις αυτό στην καθηγήτρια που ήδη σε κράζει που έχεις προγραμματισμένες απουσίες για Παρασκευή και Τετάρτη, ας πούμε πως δεν περιμένεις και την πιο γενναιόδωρη αξιολόγηση όταν έρθει η ώρα. Ήδη τον φαντάζομαι τον διάλογο!

-Γιατί δε θα έρθεις;
-Δε βρίσκω τη μπλούζα μου! (aka "είμαι 5 χρονών")
-Τι "δε βρίσκεις τη μπλούζα σου", είσαι σοβαρός, γλουγλουγλουγλου, κρακρα, γλουγλου...
-Εντάξει, θα κάνουμε ένα συμπληρωματικό με κάποια άλλη πρωινή ομάδα...
-Τι συμπληρωματικό; Γιατί, πόσες απουσίες έχεις; Αποκλείεται να έχεις 3 ήδη.
-Δεν έχω, αλλά θα λείψω Παρασκευή και Τετάρτη.
-Α θα λείψεις Παρασκευή και Τετάρτη. (στο background παίζει το θέμα του Νονού)
-...Ννναι...
-Γιατί;
(Διαβάστε το blog μου/Θεέ μου λυπήσου με/είναι μυστικό!/θα σας κάνω 4ημερο πάρτυ/θα είμαι εκτός Αθηνών...)
-Θα είμαι εκτός Αθηνών!!!
-Να μην είσαι!
-Έχω κλείσει αεροπορικά.
-Α όλα τα 'χεις κανονίσει, να μη χάνεις τις μπλούζες σου λες και είσαι στο δημοτικό μόνο δε μπορείς να κανονίσεις από πριν ε, γλουγλουγλου, κρακρακρακρα, πρηξηπρηξηπρηξη...
-Μα ελάτε τώρα, ένα συμπληρωματικό τι είναι.
-Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗ ΒΑΣΗ, ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ.

Σου πήραν τα μυαλά οι έρωτες, ε μαλάκα;
Λούσου τα.

1 σχόλιο:

  1. συνεχίζω να πιστεύω ότι είναι καλύτερη δικιολογία το "δεν ξύπνησα" πάντως.
    καθώς επίσης ότι κάποια στιγμή θα ακούσω το "εσύ φταίς που έχασα την μπλούζα μου, γιατι (κατι)" σε ντολμπι σαράουντ.
    προβλέπονται σύννεφα και καταιγίδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή