Τετάρτη 20 Αυγούστου 2008

Η λίστα.



Επειδή γενικά είναι εύκολο να κάνεις add κάποιον σε μια λίστα περιμένοντας τους άλλους να εμπιστευτούν την κρίση σου επειδή είσαι υπεργαμάτος και επειδή παρ' όλο που είμαι υπεργαμάτος, δε μου αρέσουν τα εύκολα (εγώ έμαθα τα κουμάντα στον Κλιντ Ήστγουντ), γνωρίστε τους μπλόγκερζ της λίστας μου:

Η YiN! Το μπλογκ της YiN δεν ανανεώνεται συχνά. Από καιρό σε καιρό όμως, εμφανίζονται γραπτά εκεί μέσα, σε αραιά διαστήματα, συνεκτικά, ακριβή και κάποιες φορές έχοντα ως κίνητρο την ανία. Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο ρίχνει μπουνιές. Αν η μπλογκ περσόνα της YiN ήταν αντικείμενο, μάλλον θα ήταν μπεταντίν. Δεν το χρησιμοποιείς συχνά, αλλά είναι απαραίτητο όταν το χρειάζεσαι.

Η Νορθέλα. Η Νορθέλα σας έχει ξανασυναντήσει κάποτε, δε θυμάται πότε, όταν εσείς ήσασταν συνταξιούχος ιππότης και αυτή κοιτούσε τον κόσμο με μάτια σαν βρεγμένες μαργαρίτες. Φημίζεται για τους ταυτόχρονους συνειρμούς της που θυμίζουν τα drafts του Aldus Huxley και αν ήταν αντικείμενο, θα ήταν κάτι ασαφές και μυστηριώδες, κάτι σαν τον άνεμο ανάμεσα από τα πόδια μιας ανήλικης στην πλώρη ενός (ναρκ)αλιευτικού.

Το 3ο κατά σειρά μπλογκ είναι χρεωμένο στην επιστήμη της πειραματικής ψυχιατρικής. Καμία γνωστή γλώσσα δεν είναι σε θέση να το συστηματοποιήσει. Αν ήταν αντικείμενο, θα ήταν μαύρη τρύπα.

Το 4ο είναι ιδιοκτησία του Μίλτου, μιας αχυρομάλλας κοπελιάς που γουστάρει πολύ Μίλτον. Και Σεξπηρ. Και Γουότερμποηζ. Πέρα από αυτό όμως είναι καλόγουστη, είναι διαβασμένη, μου φέρεται σαν να είμαι 5 χρονών και γενικά κάνει καλές επιλογές. Μια από αυτές, είναι και η σπάνια ανανέωση του μπλογκ της. Χουχ. Αν ήταν αντικείμενο θα ήταν τσελεμεντές.

Το 5ο κατά σειρά, είναι ομαδικό μπλογκ, αλλά εγώ το διαβάζω μόνο επειδή γράφει ένα φίνο γκομενάκι από τα Ακαρνανικά Όρη, η Σάπια. Βάσιμες υποψίες τη θέλουνε να έχει φοβερό κώλο και κάποιες πιο αμφισβητίσιμες, ενεργό εγκεφαλικό φλοιό. Αν ήταν αντικείμενο θα ήταν σίγουρα καλόγρια.

Έκτη στη λίστα, η Pooka. Της αρέσει να γράφει παραμύθια και να διαβάζει παραμύθια. Περιέργως, δεν την έχω κόψει να ζει μέσα σε τέτοια. Την έχω στη λίστα για να μη λέει ο κόσμος ότι έχω σκοτώσει το παιδί μέσα μου και το έχω αντικαταστήσει με έναν ξεμωραμένο. Αν ήταν αντικείμενο, θα ήταν μια μαγική κάλτσα.

Στην έβδομη θέση έχουμε ένα περίεργο πλάσμα, είναι κάτι ανάμεσα σε στυλάτο γκομενάκι που καπνίζει φλώρικα σλιμ τσιγάρα και αιμοδιψή μπετατζή με μπουζόκλειδο. Επίσης σπάνια ανανέωση, την συμπαθώ παρ' όλα αυτά. Αν ήταν αντικείμενο θα ήταν δονητής για 12χρονα.

Λίγο πριν το τέλος, εκεί που μοιάζει η σιωπή σαν αγάπη μεγάλη, παραμονεύει ένα μουσικό μπλογκ. Δεν το 'χω διαβάσει ποτέ, αλλά γράφουνε γαμάτα ατομάκια μέσα, οπότε να τους ακούτε.

Και επειδή πήξαμε στα οιστρογόνα, στην τελευταία ένδοξη θέση, ο ζωντανός γρίφος, ο συνειρμικός οργασμός, η τέχνη για την τέχνη για την τέχνη για την τέχνη κόμμα δεκατέσσερα, ο καταπληκτικός Ούλτραλισκ. Αν ήταν αντικείμενο, θα ήταν γλυπτό του Escher -ΜΕ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ.

Αυτά.
Πείτε τα.

5 σχόλια: